برخورد بدون اغماض با کشت گیاهان ممنوعه در بروجرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 20:23
بروجرد - معاون فرماندار بروجرد از برخورد بدون اغماض با کشت گیاهان ممنوعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقداد صارمی در دومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بروجرد با بیان اینکه کشت‌های گیاهان ممنوعه هیچ‌گونه مصونیتی نخواهند داشت، اظهار داشت: افراد خاطی که اقدام به کشت این نوع گیاهان کرده‌اند، تحت پایش و نظارت دقیق تیم‌های امحا قرار دارند و با هماهنگی مراجع امنیتی و قضایی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: گشت‌های نظارتی ضمن امحای فوری کشت‌های ممنوعه، مالکان اراضی متخلف را بدون هیچ‌گونه اغماضی به مراجع قضایی معرفی کرده و به‌شدت با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.