آکسیوس از تماس تلفنی ترامپ و نتانیاهو خبر داد

افکار نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 20:52
پایگاه خبری آکسیوس از تماس تلفنی بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

باراک راوید، خبرنگار این رسانه آمریکایی روز یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس گزارش داد که این دو تلفنی در مورد ایران گفت و گو کردند.

آمریکا و رژیم اسرائیل در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) حملات نظامی را علیه ایران آغاز کردند و تهران با حملاتی به سرزمین های اشغالی فلسطین و اماکن و منافع آمریکا در منطقه، به این حملات پاسخ داد اما واشنگتن و تهران در ۸ آوریل (۱۹ فروردین) آتش‌بس موقت با میانجیگری پاکستان را اعلام کردند.

نتانیاهو بیش از یک هفته پیش، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران گفت که «جنگ با ایران تمام نشده است و تاسیسات غنی‌سازی ایران باید برچیده شوند و اورانیوم با غنای بالا از این کشور خارج شود.»

نتانیاهو ادعا کرد: «هنوز کارهایی برای انجام دادن وجود دارد زیرا ایران هنوز قابلیت‌هایی دارد، هرچند ما بسیاری از آنها را کاهش داده‌ایم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.