رئیس سازمان بورس در جلسه هماهنگی با شرکتهای تأمین سرمایه و گروه خدمات بازار سرمایه اعلام کرد: بازار سهام با دامنه نوسان ۳ درصدی بسته شد و در بازگشایی نیز همین دامنه حفظ خواهد شد.
به گزارش مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، حجتالله صیدی، رئیس سازمان در جلسه هماهنگی با شرکتهای تأمین سرمایه و گروه خدمات بازار سرمایه اعلام کرد: بازار سهام با دامنه نوسان ۳ درصدی بسته شد و در بازگشایی نیز همین دامنه حفظ خواهد شد.
وی افزود: به این نتیجه رسیدیم که اکنون زمان مناسبی برای تغییر مقررات نیست.
صیدی تصریح کرد: برنامه بعدی ما پس از اجرای حجم مبنا و قبل از وقوع جنگ، حذف یا افزایش دامنه نوسان بود، اما در شرایط فعلی این تغییر به تعویق افتاده است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.