سناتور ضدایرانی: هرچه بیشتر تنگه هرمز بسته بماند، ایران قوی‌تر می‌شود

افکار نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 21:37
گراهام در مصاحبه با ان‌بی‌سی ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد و خواستار حملات سنگین‌تر به ایران شد.

گراهام در مصاحبه با ان‌بی‌سی ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد و خواستار حملات سنگین‌تر به ایران شد.

وی با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز گفت: «من فکر می‌کنم وضع موجود به همه ما آسیب می‌زند. هرچه قدر تنگه هرمز بیشتر بسته بماند، هرچقدر ما بیشتر تلاش می‌کنیم به توافقی برسیم که هرگز حاصل نمی‌شود، ایران قوی‌تر می‌شود.»

سناتور ضدایرانی با اشاره به نگرانی‌ها درباره شکست هم‌حزبی‌هایش در انتخابات میان‌دوره‌ای به خاطر جنگ ایران گفت: «ارزشش را دارد که شغلم را از دست بدهم. اگر مجبور باشم شغلم را برای اطمینان از اینکه ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت، از دست بدهم، این کار را می‌کنم.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.