افزایش سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا

عصر ایران یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 22:46
با تعیین تکلیف مسابقات باشگاهی قاره کهن و قهرمانی گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان، سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا افزایش یافت. ایران با پشت‌سر گذاشتن قطر، موفق به کسب ۳ سهمیه مستقیم در این مسابقات برای فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۸ شد.

فوتبال ایران با پشت‌سر گذاشتن قطر، سهمیه خود را در لیگ نخبگان آسیا افزایش داد.

به گزارش فارس، با تعیین تکلیف مسابقات باشگاهی فوتبال در قاره کهن و قهرمانی گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان، جدول سهمیه آسیایی برای دو فصل آینده مشخص شد.

در جدول منطقه غرب آسیا که توسط وب‌سایت فوتی رنکینگز منتشر شده، فوتبال عربستان در جایگاه نخست ایستاده، پس از آن امارات دوم است و ایران هم بالاتر از قطر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است‌.

براین‌اساس فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۸ سه سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا خواهد داشت‌.

گفتنی است فوتبال ایران در فصل پیش‌رو (۲۰۲۷-۲۰۲۶)، دو نماینده در لیگ نخبگان و یک نماینده هم در سطح دو قاره کهن خواهد داشت.

2236

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.