عربستان حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای براکه امارات را محکوم کرد

عصر ایران یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 23:01
وزارت امور خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای، حمله پهپادی به حریم هوایی امارات متحده عربی را که منجر به برخورد با یک ژنراتور برق و آتش‌سوزی در خارج از محوطه داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه شد، محکوم کرد و بر حمایت از امنیت این کشور تاکید نمود.

وزارت امور خارجه عربستان حمله پهپادی به امارات را که منجر به آتش‌سوزی در خارج از محوطه داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه شد را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد ریاض همچنین بر مخالفت با تجاوزات آشکاری که امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد تأکید دارد و از اقدامات امارات برای حفظ امنیت ملی این کشور حمایت می کند.

وزارت دفاع امارات متحده عربی عصر یکشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد پدافند هوایی این کشور با سه پهپاد که از سمت مرزهای غربی وارد حریم هوایی این کشور شده بودند، مقابله کرد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود مدعی شد: ۲ مورد با موفقیت خنثی شدند، در حالی که سومی به یک ژنراتور برق در خارج از نیروگاه هسته‌ای براکه در منطقه الظفره برخورد کرد.

وزارتخانه یادشده تأکید کرد تحقیقات برای شناسایی عاملان این حملات پهپادی در حال انجام است و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.