هشدار ناپایداری جوی در گلستان؛ رگبار و رعدوبرق تا سه‌شنبه ادامه دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 23:48
گرگان-کارشناس هواشناسی گلستان از تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در استان خبر داد و گفت: روند افزایشی دما طی دو روز آینده آغاز خواهد شد.

ملیحه معقولی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی و با توجه به فعالیت سامانه ناپایدار، امروز شاهد بارندگی در سطح استان بودیم که در برخی ساعات به‌صورت رگبار همراه با رعدوبرق، مه‌گرفتگی و وزش باد بود.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما همچنان به‌ویژه در ساعات عصر و شب، احتمال وقوع رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در برخی مناطق وجود دارد.

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: از نظر دمایی نیز طی ۴۸ ساعت آینده، روند افزایش دما در استان مورد انتظار است.

معقولی با توصیه به شهروندان تأکید کرد: با توجه به ناپایداری‌های موقتی، به‌ویژه در زمان وقوع رعدوبرق، رعایت نکات ایمنی ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.