بازدید رایگان مادران دارای ۳ فرزند و بیشتر از موزه‌های یزد

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 23:51
یزد - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد از طرح ویژه تخفیف و بازدید رایگان از اماکن تاریخی و موزه‌های استان به مناسبت تقارن هفته میراث فرهنگی و هفته ملی جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه دانش‌یزدی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ بازدید از موزه‌ها در میان خانواده‌ها اظهار کرد: همزمان با ۲۸ اردیبهشت‌ماه، روز جهانی موزه‌ها و تقارن آن با هفته ملی جوانی جمعیت، طرح ویژه‌ای با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای حمایت از بنیان خانواده اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس این طرح، بازدید از تمامی موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی تحت پوشش میراث فرهنگی در روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

دانش‌یزدی با تأکید بر سیاست‌های حمایتی از خانواده‌های پرجمعیت تصریح کرد: در راستای تجلیل از جایگاه مادری و حمایت از جوانی جمعیت، مادران دارای ۳ فرزند و بیشتر می‌توانند در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه نیز به صورت رایگان از این اماکن و موزه‌های تابعه بازدید کنند.

وی ادامه داد: همچنین موزه‌های خصوصی و مشارکتی نیز در این ایام با نیم‌بها یا با درصدی تخفیف، پذیرای خانواده‌ها خواهند بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف تقویت نشاط اجتماعی در خانواده‌ها و آشنایی نسل نو با مواریث ارزشمند تاریخی استان یزد برنامه‌ریزی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.