معاون برق و انرژی وزارت نیرو از افزایش چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و اعلام کرد در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵، بیش از ۲.۸میلیارد کیلوواتساعت برق در این بازار معامله شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو اعلام کرد که در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت، در مجموع ۲میلیون و ۷۸۹ هزار و ۶۱۰ مگاواتساعت برق در تمامی تابلوهای بازار برق بورس انرژی ایران معامله شد. معاون برق و انرژی وزارت نیرو با بیان اینکه ارزش معاملات ثبتشده برای این میزان دادوستد برق به ۴۸ هزار و ۸۳۸میلیارد ریال رسیده افزود: حجم فروش برق در این بازار نسبت به هفته دوم اردیبهشتماه حدود ۵.۴ برابر افزایش داشته است. او همچنین با اشاره به رشد قابلتوجه ارزش معاملات تصریح کرد: ارزش حاصل از فروش برق در این بازه زمانی با رشد ۷۸۶ درصدی، حدود ۸.۸ برابر شده و به ۴۸.۸ هزارمیلیارد ریال رسیده است.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.