دنیای اقتصاد: معاون وزیر صمت گفت: وزارت صمت بر افزایش تیراژ خودروها با ارزبری کمتر و داخلیسازی بیشتر متمرکز شده است. عاملی، معاون ماشینآلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: وزارت صمت برای افزایش تولید خودروها با ارزبری کمتر برنامهریزی جدی انجام داده و تامین ارز این خودروها در اولویت است. وی افزود: وزارت صمت بر افزایش تیراژ خودروها با ارزبری کمتر و داخلیسازی بیشتر متمرکز شده است، اما تامین ارز همه خودروها انجام خواهد شد. به گفته عاملی، در حوزه تولید هیچگونه تغییر سیاستی نداشتیم و مبنای ما افزایش تیراژ تولید است و بهرغم محدودیتهای ارزی، اما منابع ارزی مورد نیاز خودروسازان بهطور کامل تامین میشود. معاون وزیر صمت افزود: در جلسهای که با خودروسازان داشتیم، وزیر صمت هم تاکید داشت که نیازهای ارزی خودروسازان بهطور کامل تامین شود. عاملی گفت: تعطیلیهای ناشی از جنگ تحمیلی باعث شد تا تولید خودرو کاهش یابد؛ اما اکنون شرایط تولید مانند قبل از جنگ است و تلاش داریم کاهش تولید خودرو نداشته باشیم.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.