قیمت نفت باز هم نصاب ۱۱۰ دلار را زد

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 05:52
هم زمان با بازگشایی بازار جهانی نفت، قیمت نفت برنت، چهارمین بار در یک ماه گذشته از ۱۱۰ دلار گذشت.

قیمت نفت باز هم نصاب 110 دلار را زد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با بازگشایی بازار‌ها در روز دوشنبه بهای نفت خام بیش از یک درصد افزایش پیدا کرد.

بهای قرارداد‌های آتی نفت خام برنت ۱.۲۴ درصد معادل ۱.۳۶ درصد افزایش یافت و به ۱۱۰.۶۲ دلار در هر بشکه رسید.

همچنین بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت ۱.۷۵ درصد معادل ۱.۸۴ دلار افزایش یافته و به ۱۰۷.۲۶ دلار رسید.

جنگ غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران که از ۹ اسفند سال گذشته آغاز شده، مهمترین عامل افزایش حدود ۴۵ دلاری قیمت نفت در سه ماه اخیر است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.