ضرغامی: مصلای تهران تبدیل به نماد بلاتکلیفی شده است

نامه نیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 07:16
پیشنهاد ویژه ضرغامی درباره مصلی تهران چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

​ضرغامی با بیان اینکه مصلای تهران تبدیل به نماد بلاتکلیفی در کشور شده خواست تا این مکان به پارک عمومی، محل تفریح کودکان و استقرار استارتاپ‌ ها برای آموزش و تربیت نسل‌های جدید با فن‍اوریهای نوین تبدیل شود.

عزت الله ضرغامی، وزیر پیشین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

متاسفانه مصلای تهران تبدیل به نماد بلاتکلیفی در کشور شده است.

چه خوب است که این فضای‌بزرگ با موقعیت عالی و دسترسی کم‌نظیر، با حفظ فضای برگزاری نماز، تبدیل به پارک عمومی، محل تفریح کودکان و استقرار استارتاپ‌ ها برای آموزش و تربیت نسل‌های جدید با فن‍اوریهای نوین شود.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.