گفتگوی وزرای خارجه مصر و پاکستان درباره ایران

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 08:26
«بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر در تماس تلفنی با «محمد اسحاق دار» همتای پاکستانی خود بر اهمیت فوری از سرگیری مسیر گفتگو میان آمریکا و ایران برای دستیابی به تفاهماتی که آرامش را برقرار سازد تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین ، به نقل از پایگاه خبری "الشرق"، دو طرف در این تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه‌ای و تلاش‌های در جریان برای کنترل تنش را بررسی کرد.

به روایت ایرنا، این تماس در چارچوب رایزنی و هماهنگی مستمر میان دو کشور درباره توسعه روابط دوجانبه صورت گرفت.

عبدالعاطی در این گفتگو بر اهمیت از سرگیری مسیر دیپلماتیک میان واشنگتن و تهران برای دستیابی به تفاهماتی که موجب تنش‌زدایی شود تأکید کرد و ضرورت گفت و گو و دیپلماسی برای کاهش تنش و پیشگیری از گسترش دامنه درگیری در منطقه را یادآور شد.

عبدالعاطی و اسحاق دار همچنین بر اهمیت ادامه هماهنگی و رایزنی مشترک میان دو کشور در راستای کاهش تنش، از سرگیری مذاکرات و تقویت راهکارهای سیاسی به دور از هرگونه تشدید نظامی تأکید کردند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.