آسانی: امیدوارم به استقلال برگردم

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 08:34
وینگر آلبانیایی تیم فوتبال استقلال گفت: منتظرم تا شرایط عادی شود و با آغاز دور جدید تمرینات به ایران باز گردم.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر آسانی مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی و باشگاه استقلال که در برنامه «اسپورتس شو» حضور یافته بود، درباره شرایط خود در باشگاه استقلال ایران و وضعیت این کشور پس از آغاز تنش‌ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

آسانی که در زمان شروع درگیری‌ها در ایران حضور داشت، اعلام کرد شرایط در روزهای ابتدایی بسیار سخت بوده اما اکنون اوضاع تا حدی آرام‌تر شده است.

این بازیکن آلبانیایی در این خصوص گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایط در آنجا آرام شود و همه چیز به حالت عادی برگردد تا دوباره مسابقات و تمرینات آغاز شود.

او افزود: در حال حاضر و طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان آنجا داشته‌ام، شرایط کمی آرام‌تر شده است. منتظر هستیم ببینیم بازمی‌گردیم یا نه، چون باشگاه از همه ما خواسته به ایران برگردیم و تمرینات را آغاز کنیم، اما با توجه به اخباری که می‌بینیم، بازگشت کمی دشوار است، چون فعلاً پروازی برای بازگشت وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.