
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صالحی دادستان تهران گفت: در زمینه صیانت از حقوق عامه و با توجه به گزارشهای واصله درباره نارضایتی مردم از نحوه فروش اخیر محصولات شرکت ایران خودرو و سایپا، موضوع توسط این دادستانی مورد رصد قرار گرفت و با مشاهده مشکلات ایجاد شده برای ورود متقاضیان به سامانه ثبت نام، دستور قضائی لازم برای رفع مشکلات به آن شرکت صادر شد.
دادستان تهران افزود: ظرفیت ثبتنام شرکتهای مذکور، در مدت زمان محدودی تکمیل شده و بسیاری از شهروندان نتوانستهاند فرآیند ثبتنام خود را تکمیل کنند، لذا دادستانی تهران در زمینه صیانت از حقوق عامه، جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده یا فساد احتمالی و ایجاد شرایط برابر برای همه مردم جهت استفاده از ظرفیت موجود، دستورات لازم را صادر کرده است.
صالحی گفت: در همین زمینه شرکت یادشده مکلف شد با ایجاد زیرساختهای لازم و فرصت برابر برای همه متقاضیان در ثبتنامهای آتی، چنانچه تعداد ثبتنام کنندگان بیش از ظرفیت اعلام شده باشد؛ با استفاده از قرعهکشی و سایر شیوههای ممکن، در جهت برقراری عدالت بین متقاضیان اقدام کند.