رهایی ۳ محکوم به قصاص در مازندران

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 10:48
ساری- رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی سه زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم در شهرهای آمل و بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی از رهایی سه زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم در شهرهای آمل و بهشهر خبر داد.گ و افزود: آیین مصالحه و گذشت اولیای دم از قصاص با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران مرتبط و پیگیری مستمر رئیس و مددکاران اجتماعی زندان آمل برگزار شد و اولیای دم ضمن بخشش، از اجرای حکم قصاص گذشتند.

وی ادامه داد: در شهرستان بهشهر نیز اولیای دم با گذشت از حق خود، عمری دوباره به یک محکوم به قصاص بخشیدند.

پوریانی افزود: با پیگیری مستمر رئیس و شورای حل اختلاف مستقر در زندان بهشهر و همزمان با شب شهادت حضرت جوادالائمه (ع) که مظهر جود و بخشش است و با گذشت اولیای دم، یک زندانی محکوم به قصاص نفس در زندان بهشهر از مجازات رهایی یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.