جزئیات برگزاری بیست‌وسومین دوره نمایشگاه گل و گیاه مشهد

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 10:54
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست‌وسومین دوره نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی مشهد از پنجم تا نهم خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدجمال‌الدین حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی مشهد، اظهارکرد: نمایشگاه گل و گیاه جزو پربازدیدترین و پراستقبال‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بیست‌وسومین دوره نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی مشهد از پنجم تا نهم خردادماه برگزار می‌شود، گفت: ما در این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان هستیم، اما جمعه ۸ خردادماه به منظور تسهیل حضور خانواده‌ها، بازدیدکنندگان و اقشار مختلف مردم ساعت بازدید از ۱۱ صبح تا ۲۲ خواهد بود.

حسینی افزود: سالن فردوسی و فضای باز مجموعه نمایشگاهی ما میزبان علاقه‌مندان، تولیدکنندگان و فعالان حوزه گل و گیاه است و سعی شده تا زیرساخت‌های مناسب و فضای استاندارد و جذاب برای بازدیدکنندگان فراهم شود. حدود ۶۰ غرفه تخصصی گل و گیاه شامل گل‌های زینتی، آپارتمانی، نهال‌ها و محصولات مرتبط در نظر گرفتیم و احتمال افزایش تعداد غرفه‌ها نیز وجود دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار دو بخش جانبی به نمایشگاه گل و گیاه اضافه شده است، تصریح کرد: امسال علاوه بر بخش گل و گیاه برای اولین بار ۳۰ غرفه به سوغات، صنایع دستی، هدایا و سیاه‌چادرهای روستایی اختصاص پیدا کرده که هدف از این کار معرفی فرهنگ بومی، تولیدات محلی و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و روستایی است. در کنار این موارد جشنواره غذا نیز در نمایشگاه برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.