دولت با قدرت جلوی گرانی‌های بی‌حساب را بگیرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 11:00
بندرعباس - نماینده مردم هرمزگان بر لزوم نظارت بسیار دقیق و مستمر دولت بر بازار در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: دولت با قدرت جلوی گرانی های بی حساب را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس و وبیناری برگزار شد،اظهار داشت: تمام تأکید و سعی ما بر این است که یک نظارت دقیق و منطقی در بازار داشته باشیم و از افزایش بی‌رویه نرخ کالاهایی که به هیچ وجه زیبنده کشور نیست، جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به ایستادگی ملت و مجاهدت نیروهای مسلح،افزود: در شرایطی که کشور در وضعیت خاص قرار دارد و مردم مقاوم ما و نیروهای مسلح در میدان در حال مبارزه هستند، انتظار به حق از دولت، وزرا و مدیران اجرایی این است که نظارتی هوشمندانه بر بازار داشته باشند و در این مسیر از ظرفیت‌های نظارتی خود مردم نیز بهره بگیرند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس، تصریح کرد: با تداوم این جلسات برخط و تأکید جدی نمایندگان با قدرت جلوی گرانی‌های بدون حساب و کتاب و افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهیم گرفت تا فشار معیشتی بر جامعه کاهش یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.