سومین تلاش برای قطعنامه ضد ایرانی

نامه نیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 11:38
جامعه جهانی ابتدا باید آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای شروع اقدام نظامی محکوم کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سخنگوی وزارت خارجه:

 سومین تلاش برای تدوین قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت درحال پیگری است.

 قطعنامه تصویب شده نخست یک قطعنامه رسوا کننده بوده و بدون اشاره به طرف‌های متجاوز صرفا ایران را مخاطب قرار داده بود. قطعنامه دوم که توسط بحرین و چند کشور دیگر مطرح شده بود توسط چین و روسیه وتو شد.

 در روزهای اخیر بحث قطعنامه‌ سوم مطرح است و در آن واقعیت‌های کاملا واضح نادیده گرفته شده است.

 وضعیت تنگه هرمز ناشی از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی است؛ شورای امنیت نمی‌تواند این واقعیت را نادیده گرفته و ایران را متهم به ایجاد ناامنی منطقه‌ای کند.

با چین و روسیه در اراتباطیم و آن‌ها به خوبی می‌دانند که عامل اصلی ناامنی بین‌المللی آمریکا است و خود آنها هم اعلام کردند که شبیه دزدان دریایی عمل می‌کنند.

 جامعه جهانی ابتدا باید آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای شروع اقدام نظامی محکوم کند

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.