واکنش وزارت خارجه به احتمال حمله مجدد آمریکا/ در برابر هر اقدام دیوانه واری با تمام توان دفاع می‌کنیم/ نیروهای نظامی سورپرایزهایی خواهند داشت

اقتصادنیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 11:52
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه به احتمال حمله مجدد آمریکا و اسرائیل واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه درباره تنش ایران و آمریکا و احتمال جنگ گفت: دیپلماسی ما تردید نکنید هوشمندانه است و با جدیت پیگیری می‌کنیم. در عین حال ما قرار نیست مقهور رفتارهای ضد و نقیض طرف‌های مقابل شویم. ما با تمام توان برای هر سناریویی آماده هستیم. ما در برابر هر اقدام دیوانه واری با تمام توان دفاع می‌کنیم و نیروهای نظامی سورپرایزهایی خواهند داشت.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.