خیالتان راحت باشد... برای هر احتمالی آماده‌ایم + ویدئو | «تو رستم تهمتنی بزن که خوب می زنی»

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 11:53
بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مردم شب‌ها در میادین پاسخ تهدیدات آمریکا را می‌دهند؛ «تو رستم تهمتنی بزن که خوب می زنی».

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری بیان کرد: آمریکا یکی از ابزارهای خود را تهدید و فشار اقتصادی قرار داده، اما به خوبی مشاهده کرده است که با این ابزار نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از پیگیری منافع و حقوق خود منصرف کند.

ما تمامی تحرکات را رصد کرده و برای هر احتمالی آماده‌ایم.

در میز مذاکره، فارغ از این تهدیدها، بر منافع ملت ایران متمرکز هستیم.

اگر طرف‌های مقابل کوچک‌ترین خطایی بکنند، به خوبی می‌دانیم چگونه پاسخ دهیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.