اقتصادنیوز: اسماعیل بقایی در واکنش به گزارش رسانهها از شروط ایران برای مذاکرات گفت: ما انتظار نداریم طرف مقابل به ما پول بدهد، اما طلب این پولها مطالبه برحق است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه درباره گزارش رسانهها از شروط ایران برای مذاکرات گفت: امان از این منابع آگاه. اینکه با چه عبارتی توصیف کنیم ضرورتا در اختیار تیم مذاکره کننده نیست. رسانهها شاید آن طور که صلاح میدانند نام گذاری کنند اما ما مطالباتمان روشن است. فرض بفرمایید در رابطه با آزاد شدن داراییها شاید بگویند شرط است، اما من میگویم که مطالبه ماست. ما انتظار نداریم طرف مقابل به ما پول بدهد، اما طلب این پولها مطالبه برحق است. بنابراین مواردی که مطرح شده مطالبات ایران است که در هر مذاکرهای مورد پیگیری قرار میگیرد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.