اعتراف مقام پژاک به برنامه‌ریزی جهت ایجاد جنگ مسلحانه!

مشرق نیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 12:38
یک مقام گروهک تروریستی پژاک اعتراف کرد دنبال آشوب و جنگ در کشورند؛ حضور مردم در خیابان این توطئه را خنثی کند.

به گزارش مشرق، یکی از مقامات ارشد گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب پژاک در پیامی اعلام کرده این گروهک با تمام توان خود را برای ایجاد آشوب در کشور آماده کرده است. اشاره این فرد به‌بکارگیری تمام توان و ظرفیت‌ها آن‌هم در شرایطی که بنا بر اعتراف ترامپ به‌طور کامل تجهیز شدند، نشان از برنامه این تروریست‌ها جهت ایجاد درگیری‌های مسلحانه در داخل کشور است.

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

پیش از این دستگاه‌ اطلاعاتی و امنیتی کشورمان با اعلام سناریوی این گروهک‌ها برای ایجاد ناامنی در داخل ایران، هشدارهای لازم را به مقامات اقلیم کردستان داده بودند و در هفته‌های گذشته نیز برای دفع این تهدیدات چند مرحله ضربات سنگینی را به مقرات این گروهک‌ها وارد شد.

رسانه‌های تجزیه‌طلب کُرد در مقابل این ضربات تلاش کردند تا خطِ مظلوم‌نمایی و بی‌گناهی عناصرِ به هلاکت رسیده را پیش ببرند اما حالا یکبار دیگر مقام ارشد پژاک از برنامه این تروریست‌ها برای ایجاد درگیری‌های مسلحانه علیه مردم کشورمان پرده برداشته است.

در چنین شرایطی که گروهک‌های تجزیه‌طلب کُرد، دنبال فرصت برای ایجاد ناامنی و جنگ مسلحانه در کشور بوده و به برنامه خود اعتراف کرده‌اند، تداوم حضور مردم در خیابان‌ها باز هم می‌تواند این سناریوی خطرناک را که با هدف تجزیه ایران طراحی شده، خنثی کند.

ملت ایران قریب به ۸۰ شب است که عرصه‌ی خیابان را ترک نکرده و در حمایت از ایران، اسلام و نظام اسلامی پای‌کارند. برآوردهای مختلفی نشان می‌دهد که دشمن با مشاهده‌ی این حضور مردمی و هم‌چنین استمرار آن، در برنامه‌ریزی‌های خود علیه ملت ایران به تردید افتاده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.