رویترز: آخرین پیشنهاد ایران برای آمریکا ارسال شده است

الف دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 12:51
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع پاکستانی، از ارسال آخرین پیشنهاد بازبینی‌شده ایران به طرف آمریکایی در یکشنبه شب خبر داده است.

به گزارش فارس؛ در حالی که به نظر می‌رسد مذاکرات تهران و واشنگتن در «بن‌بست دیپلماتیک» گرفتار شده، آخرین پیشنهاد ایران برای پایان جنگ، برای آمریکا ارسال شده و بار دیگر توپ در زمین طرف آمریکایی است تا با احترام به حقوق مردم ایران، زمینه گفتگوی اصولی‌تر و توافق را فراهم کند.

منبع آگاه پاکستانی در گفتگو با رویترز، تاکید کرده که برای رفع شکاف‌ها و اختلافات موجود، «زمان زیادی نداریم». وی همچنین تصریح کرده که هر دو کشور، مدام مواضع و هدف‌های مدنظر خود را تغییر می‌دهند. دونالد ترامپ در آستانه دریافت پیشنهاد بازبینی‌شده ایران، شب گذشته بار دیگر به تهدید روی آورد و مدعی شد که اگر ایران از زمان باقی‌مانده به درستی استفاده نکند، «چیزی از آن باقی نخواهد ماند.» ایران بارها تلاش کرده تا مسائل موجود را از مسیر دیپلماسی حل و فصل کند اما این آمریکا بوده که دو بار در مسیر مذاکرات خلل وارد کرده و با تجاوز به خاک ایران، مانع رسیدن به یک توافق شده است. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.