تصمیم‌گیری جدید درباره اجرای قطعه ۳ آزادراه تهران - شمال

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:00
مدیرعامل شرکت ساخت با بررسی روند اخذ مجوزهای محیط‌زیستی قطعه ۳ آزادراه تهران - شمال، بر تداوم هماهنگی‌های فنی و اجرای الزامات تعیین‌شده تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت احداث و مشاور قطعه ۳ آزادراه تهران ـ شمال، روند اخذ مجوزهای محیط‌زیستی و الزامات تعیین‌شده برای منطقه ۳ این پروژه را بررسی کرد و بر تداوم هماهنگی‌های کارشناسی با دستگاه‌های مرتبط تأکید داشت.

وی با اشاره به صدور مجوز مشروط از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای منطقه ۳ آزادراه تهران ـ شمال، گفت: در این نشست، بندها و الزامات اعلام‌شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست از منظر فنی و اجرایی مورد بررسی قرار گرفت تا جمع‌بندی دقیقی از شرایط اجرای پروژه تهیه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مقرر شد مدیرعامل شرکت احداث و مشاور پروژه، موارد مرتبط با الزامات اجرایی را به‌صورت مکتوب جمع‌بندی کنند تا در ادامه، هماهنگی‌های کارشناسی لازم با سازمان حفاظت محیط زیست انجام شود.

بازوند ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات، تقویت هماهنگی‌های بین‌بخشی و دستیابی به جمع‌بندی‌های مشترک برای ادامه روند اجرایی پروژه در چارچوب ضوابط و ملاحظات محیط‌زیستی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در پایان خاطرنشان کرد: تعامل مستمر با دستگاه‌های تخصصی و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی، مسیر اجرای پروژه‌های ملی را تسهیل می‌کند و تلاش خواهیم کرد تمامی اقدامات در چارچوب ضوابط قانونی و فنی دنبال شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.