تامین و جبران خسارت‌ها به عهده شهرداری است یا دولت؟

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:32
طبق دستورالعمل و تصمیم گیریهای انجام شده ارزیابی میزان خسارات در هر سه بخش بر عهده شهرداری است اما از بین این سه مورد، تامین و جبران خسارت صرفا در حوزه خانه های مسکونی برعهده شهرداری است و تامین و جبران خسارت دو مورد دیگر برعهده دولت است.

به گزارش همشهری آنلاین،‌عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار درخصوص اهدای مبلغ ۴۰۰ میلیون تومانی با بیان اینکه چند مصاحبه در بخش های غیر از شهرداری در طول جنگ به ابهامات این موضوع اضافه کرد، یادآور شد: خسارت های جنگ شامل سه دسته خسارت به منازل، خسارت به وسایل منزل و خسارت به خودرو می شود.

طبق دستورالعمل و تصمیم گیریهای انجام شده ارزیابی میزان خسارات در هر سه بخش بر عهده شهرداری است اما از بین این سه مورد، تامین و جبران خسارت صرفا در حوزه خانه های مسکونی برعهده شهرداری است و تامین و جبران خسارت دو مورد دیگر برعهده دولت است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.