شروع پرداخت ودیعه مسکن به آسیب دیدگان | نگرانی در زمینه ساکنان اقامتگاه‌ها نیست

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:33
پرداخت ودیعه مسکن به ساکنان منازل آسیب دیده نیازمند مقاوم سازی و تخریب و نوسازی در تمام مناطق آغاز شده و ملاک عمل، نظر کارشناسان رسمی دادگستری است.

به گزارش همشهری آنلاین،‌عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات شهرداری تهران برای کمک به آسیب دیدگان جنگ، اظهار کرد: بیش از ۵۱ هزار واحد مسکونی در این جنگ آسیب دیدند که از این میزان ۴۱ هزار واحد با آسیب جزئی مواجه شدند و برای ساکنان این منازل نیازی به اسکان موقت نبود.

پرداخت ودیعه مسکن به ساکنان منازل آسیب دیده نیازمند مقاوم سازی و تخریب و نوسازی در تمام مناطق آغاز شده و ملاک عمل، نظر کارشناسان رسمی دادگستری است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.