اتوبوس و مترو تا چه زمانی رایگان خواهد بود؟

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:44
سخنگوی شهرداری تهران گفت: قرار بود تا برگزاری جلسه شورا، خدمات حمل و نقل رایگان ادامه یابد اما جلسه برگزار نشد. طبیعتاً مردم نباید در این بین متضرر می شدند و تصمیم گرفتیم تا زمان برگزاری جلسه، حمل و نقل همچنان رایگان باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه قرار بود ارائه خدمات رایگان در مترو و اتوبوس تا یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه یابد، اظهار کرد: ۱۰ نفر از اعضای شورا طرحی را ارائه دادند که خدمات مترو و اتوبوس برای بخش عمده ای از شهروندان و یا حتی تمام شهروندان رایگان باشد. قرار بود خدمات رسانی رایگان تا روز گذشته انجام شود اما جلسه شورا برگزار نشد و تصمیم بر این گرفتیم که خدمات رایگان تا سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه تمدید شود.

محمدخانی تأکید کرد: امیدواریم این طرح به تصویب برسد. شهرداری تهران در صورت تصویب آمادگی کامل برای اجرا دارد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: قرار بود تا برگزاری جلسه شورا، خدمات حمل و نقل رایگان ادامه یابد اما جلسه برگزار نشد. طبیعتاً مردم نباید در این بین متضرر می شدند و تصمیم گرفتیم تا زمان برگزاری جلسه، حمل و نقل همچنان رایگان باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.