ماجرای اخطار تخلیه به ساکنان هتل‌های تحت حمایت شهرداری چه بود؟

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:53
شهروندانی که بازسازی منازل آنها انجام می شود و مشکل آنها با تشخیص کارشناسان مرتبط حل شده است، به منازل خود بازمی گردند.

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه برخی رسانه ها تعابیری از تخلیه هتل ها مطرح کردند، یادآور شد: نوع تعاملی که شهرداری تهران با آسیب دیدگان جنگ دارد، هیچ تناسبی با موارد مطرح شده ندارد.

شهروندانی که بازسازی منازل آنها انجام می شود و مشکل آنها با تشخیص کارشناسان مرتبط حل شده است، به منازل خود بازمی گردند.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه آمار اسکان نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته و به هزار و ۸۰۰ خانوار رسیده است، خاطرنشان کرد: اعلام تخلیه هتل به نوعی یک خبر خوب به خانواده هاست که مشکل منزل مسکونی آنها حل شده و می توانند به منازل خود بروند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.