محورهای رایزنی وزیران خارجه قطر و عربستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:58
وزیران خارجه عربستان و قطر تلفنی درباره روابط دو جانبه و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات اوضاع منطقه به ویژه مسائل مربوط به آتش‌بس میان آمریکا و ایران گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه قطر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی دو طرف درباره روابط دو جانبه و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات اوضاع منطقه به ویژه مسائل مربوط به آتش‌بس میان آمریکا و ایران و تلاش‌ها با هدف کاهش تنش در راستای کمک به تقویت امنیت و ثبات در منطقه گفت‌وگو کردند.

بن عبدالرحمن در این تماس تلفنی پاسخگویی تمامی طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگری جاری که زمینه را برای رسیدگی به حل ریشه‌ای بحران از طریق ابزارهای مسالمت آمیز و گفتگو فراهم می‌کند و منجر به دستیابی به توافق پایدار می شود و از تشدید دوباره تنش جلوگیری می‌کند، را ضروری دانست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.