ایران متن جدیدی را در ۱۴ بند به واسطه پاکستانی تحویل داد

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 13:59
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده از تحویل متن ۱۴ بندی ایران به واسطه پاکستانی خبر داد.

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده گفت که ایران جدیدترین متن خود را در ۱۴ بند به واسطه پاکستانی تحویل داده است و میانجی پاکستانی آن را به آمریکایی‌ها ارائه می‌کند. 

به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اخیراْ در پاسخ به متن پیشین ایران که آن هم در ۱۴ بند ارائه شده بود، متنی ارسال کرده بودند. ایران نیز مجددا بر اساس روال چند وقت اخیر در تبادل پیام، متن خود را پس از انجام اصلاحاتی مجددا در ۱۴ بند به واسطه پاکستانی ارائه کرد. 

به گفته این منبع مطلع، متن جدید ایران بر موضوع مذاکرات پایان جنگ و اقدامات اعتمادساز طرف آمریکایی متمرکز است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.