نامگذاری بوستان ۱۳ هکتاری به نام شهدای مدرسه میناب | ساختمان شهرداری تهران به نام شهید پاکبان

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 14:12
شهرداری با افتخار ساختمان مرکزی تهران را به نام شهید پاکبان، شهید عظیمی فر نامگذاری خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در خصوص یادمان ها و بحث المان های مرتبط با جنگ گفت: طرح جامعی در معاونت اجتماعی و شورای فرهنگی شهرداری بررسی می شود که شهرداری در این زمینه خودش وارد عمل شود.

با همراهی اعضای شورا، بوستان ۱۳ هکتاری در منطقه ۲ شهر تهران در بخش ضلع شمال بزرگراه همت حدفاصل یادگار تا شیخ‌فضل الله که نامگذاری نشده بود قرار شد به نام شهدای مدرسه میناب نامگذاری شود.

محمدخانی بیان کرد: همچنین در این بوستان یک ساختمان در حال احداث است که به عنوان موزه جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان اختصاص پیدا خواهد کرد. در کنار آن طرح جامعی در حال انجام است که امیدواریم به سرانجام برسد و شهرداری در این موضوع کنار سایر مجموعه هاست.

محمد خانی یادآور شد: شهرداری با افتخار ساختمان شهرداری تهران را به نام شهید پاکبان ، شهید عظیمی فر نامگذاری می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.