فرمانده انتظامی شهرستان"سربیشه" گفت: مأموران انتظامی بخش درح این شهرستان در بازرسی از دو دستگاه خودروی شوتی مقدار یک هزار و ۲۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ محمودرضا صالحی افزود : ماموران پاسگاه انتظامی بخش درح این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد : ماموران انتظامی پس ازهماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار یک هزار و ۲۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردههای نفتی را کشف کردند.
این مقام انتظامی افزود: مأموران در این خصوص ۲دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.