خیبر ۱۰ میلیارد تومان محکوم شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 14:50
با اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه خیبر در یک پرونده ۱۰ میلیارد تومان محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت باشگاه هوادار از باشگاه خیبرخرم آباد (مهدی گودرزی، بازیکن)، باشگاه خیبرخرم آباد به پرداخت مبلغ ۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت باشگاه میلاد اسفینی از باشگاه هوادار، کمیته وضعیت نسبت به خواسته خواهان حکم به بی‌حقی صادر کرد.

*با توجه به شکایت صائب محبی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.