ترامپ می‌خواهد فقط یک جوری خودش را برنده نشان بدهد و این شدنی نیست | به نتیجه نخواهیم رسید

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:01
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به تجربه خروج آمریکا از برجام و تکرار الگوی بدعهدی واشنگتن، تاکید کرد که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای برای ایران در پی نخواهد داشت. قطعا و یقینا ما از طریق مذاکره به نتیجه نمی‌رسیم.

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در جمع خبرنگاران با اشاره به تجربه تلخ مذاکرات گذشته تاکید کرد: زمانی که به توافق رسیدند، صورتجلسه کردند و دو طرف امضا کردند، ترامپ قمارباز زیر همه چیز زد و همه چیز را پاره کرد. الان که در زمان جنگ هستیم و جنگ را هم باخته، تکلیف روشن است.

وی افزود: ترامپ می‌خواهد فقط یک جوری خودش را برنده نشان بدهد و این شدنی نیست. قطعا و یقینا ما از طریق مذاکره به نتیجه نمی‌رسیم.

کوثری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرحوم علی لاریجانی گفت: شهید لاریجانی شخصیت بسیار برجسته‌ای بود. طی این سال‌ها، چه در مجلس و چه در سپاه و جاهای دیگر، جز خوبی از ایشان ندیدیم. ایشان مدیر بسیار با صلابت و با تدبیر و انسانی بسیار متعهد و مقید به ولایت بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.