ماجرای دریافت کرایه در یکی از خطوط اتوبوس های بی‌آرتی

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:06
امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در یکی از خطوط اتوبوس های بی آر تی، از مسافران کرایه دریافت شده است؛ در حالی که ناوگان حمل و نقل عمومی همچنان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز و در حالی که طبق اعلام قبلی قرار است دست کم تا فردا حمل و نقل عمومی رایگان باشد، خبری مبنی بر دریافت کرایه در اتوبوس بی آر تی منتشر شد اما پیگیری ها نشان می دهد که استفاده از اتوبوس بی آر تی کماکان رایگان است.

امروز در یکی از خطوط بی‌آرتی که در خط راه‌آهن فعالیت داشته، به اشتباه از مسافران کرایه دریافت شد؛ این در حالی است که طبق روال فعلی، این خط همچنان باید به‌ صورت رایگان خدمات ارائه دهد.

به همین خاطر پس از تذکر، مشکل به‌ سرعت بررسی و اصلاح شد و در ادامه، دریافت کرایه از مسافران متوقف شد.

در حال حاضر تردد در این خط همچون سایر خطوط بدون دریافت هزینه انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.