گراهام صهیونیست : تاسیسات انرژی ایران را بزنید

نامه نیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:15
لیندزی گراهام خواستار حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سناتور جمهوری‌خواه در اظهاراتی ضد ایرانی خواستار حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران شد.

 «لیندزی گراهام»،  سناتور  جمهوری‌خواه در اظهاراتی ضد ایرانی خواستار حمله به  تاسیسات ایران شد.

 سناتور  جمهوری‌خواه از «دونالد ترامپ»، رئیس‌ جمهور آمریکا خواست به ایران آسیب برساند تا زمانی که تهران با شرایط ایالات متحده در مذاکرات هسته‌ای موافقت کند.

وی در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی در اظهاراتی گزافه گفت: «زیرساخت‌های انرژی، نقطه ضعف آنها هستند. اگر به جنگ برگردید، من انرژی را در صدر فهرست قرار می‌دهم».

این درخواست گراهام در حالی مطرح شد که قوانین بین‌المللی حمله به سایت‌هایی را که برای غیرنظامیان ضروری تلقی می‌شوند، ممنوع کرده است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.