لاوروف: ایران حق کامل غنی‌سازی را دارد

عصر ایران دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:36
وزیر امور خارجه ادامه داد: مسکو از هر راه حلی که ایالات متحده و ایران آماده پذیرش آن باشند، حمایت خواهد کرد.

وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که ایران حق کامل غنی سازی اورانیوم را دارد.

به گزارش تسنیم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه طی نشست خبری بعد از دیدار با وزیر خارجه گینه استوایی درباره ایران گفت: ایران از حق کامل غنی‌سازی اورانیوم برای مقاصد صلح‌آمیز برخوردار است.

وی افزود: روسیه درصدد ورود و دخالت در روند مذاکرات میان ایالات متحده آمریکا و ایران نیست، امیدواریم روند مذاکرات میان دو کشور موفقیت آمیز باشد.

وزیر امور خارجه ادامه داد: مسکو از هر راه حلی که ایالات متحده و ایران آماده پذیرش آن باشند، حمایت خواهد کرد.

لاوروف در خصوص نیروگاه اتی بوشهر گفت: مسئله نیروگاه هسته‌ای بوشهر فقط به روسیه و ایران مربوط می‌شود، نه هیچ طرف دیگری.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.