رستوران متخلف در خرم‌آباد پلمب شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:38
خرم‌آباد - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از پلمب رستوران متخلف در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی در سخنانی، اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد با حضور رئیس و کارکنان تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی، از تعدادی از رستوران‌های سطح شهر بازدید کرد.

وی گفت: در جریان این بازدید، یک رستوران به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نگهداری گوشت تاریخ مصرف گذشته، مورد برخورد قانونی قرار گرفت و پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، افزود: بر اساس این گزارش، این اقدام در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، ارتقای سطح بهداشت عمومی و برخورد با تخلفات صنفی و بهداشتی انجام شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.