انهدام سکوی گنبدآهنین رژیم صهیونیستی با پهپاد انفجاری حزب الله

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:45
حزب الله اعلام کرد که علاوه بر موشک باران مرکز تجمع خودروها و نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، یکی از سکوهای سامانه گنیدآهنین را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی،‌ حزب الله لبنان اعلام کرد که صبح امروز یکی از سکوهای سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و همچنین مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در جنوب لبنان هدف حملات پهپادی و موشکی قرار داده است.

در بیانیه شماره یک امروز حزب الله آمده است:در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی دشمن اسرائیلی و حملاتی که روستاهای جنوب لبنان را هدف قرار داده و منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شده است، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ صبح دوشنبه یکی از سکوهای سامانه گنبدآهنین ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «غابات الجلیل» با پهپاد انفجاری هدف قرار داده است.

حزب الله در بیانیه شماره دو هم اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و خودروهای آنها را در شهرک رشاف موشک باران کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.