پیگیری های مثبت سازمان منطقه آزاد کیش برای تسهیل مجدد شرایط خروج خودرو

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:01
باتوجه به درخواست های مکرر کیشوندان در خصوص تسهیل در تردد و خروج خودروهای گذر موقت و پلاک کیش در حال حاضر پیگیری های مستمری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش برای برقراری دوباره روند خروج خودرو با شرایط سهل تر همچنان ادامه داشته که به زودی اطلاع رسانی می گردد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، از 17 اردیبهشت و با پایان مهلت خروج اضطراری خودروها از جزیره کیش، روند قانونی خروج خودروها به روال سابق و براساس ضوابط گمرک جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

با توجه به پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ایام جنگ 12 روزه و جنگ رمضان، شرایط خروج خودرو برای کیشوندان بسیار تسهیل شد تا به منظور کاهش نگرانی و دغدغه های ساکنان جزیره کیش، تمامی خودروها با ضمانت این سازمان امکان سفر به سرزمین اصلی را داشته باشند.

شایان ذکر است در حال حاضر نیز پیگیری های سازمان منطقه آزاد کیش برای برقراری دوباره روند خروج خودرو با شرایط سهل تر همچنان ادامه دارد که به زودی اطلاع رسانی می شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.