دریافت کرایه اتوبوس ادر تهران ؛ واکنشی سخنگوی شهرداری

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:08
پایگاه خبری شهرداری تهران نوشت امروز در یکی از خطوط بی‌آرتی که در خط راه‌آهن فعالیت داشته، به اشتباه از مسافران کرایه دریافت شد و پس از تذکر ، مشکل به‌سرعت بررسی و اصلاح شد و در ادامه، دریافت کرایه از مسافران متوقف شد.

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه خبری شهرداری تهران نوشت پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد امروز در یکی از خطوط بی‌آرتی که در خط راه‌آهن فعالیت داشته، به اشتباه از مسافران کرایه دریافت شد؛ این در حالی است که طبق روال فعلی، این خط همچنان باید به‌صورت رایگان خدمات ارائه دهد.

به همین خاطر پس از تذکر ، مشکل به‌سرعت بررسی و اصلاح شد و در ادامه، دریافت کرایه از مسافران متوقف شد.

 در حال حاضر تردد در این خط همچون سایر خطوط بدون دریافت هزینه انجام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.