ابطحی: شهید امیرعبداللهیان علمدار دیپلماسی مقاومت بود

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:45
دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین گفت: شهید حسین امیرعبدالهیان طی سه سالی که در وزارت خارجه بود، با افتخار علمدار دیپلماسی مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در مراسم دومین سالگرد شهید حسین امیرعبدالهیان، اظهار کرد: خودم را بسیار مدیون شهید امیرعبدالهیان می‌دانم. زمانی که عراق اشغال شد، خدمت سردار سلیمانی گفتم که امروز محوری در حال تولد است (محور مقاومت) که نیاز به یک سخنگوی دیپلماسی دارد و باید فراتر از مرزها صحبت کند؛ وقتی آقای امیرعبدالهیان به مجلس آمد، ما آن سخنگو را پیدا کردیم.

وی ادامه داد: زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد، من اعلام کردم که آقای امیرعبدالهیان گزینه مناسبی برای این موقعیت است.

ابطحی افزود: طی سه سالی که ایشان در وزارت خارجه بود، با افتخار علمدار دیپلماسی مقاومت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.