جزئیات افزایش پلکانی سنوات بازنشستگی کارکنان دولت

عصر ایران دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:51
بر اساس قانون جدید بازنشستگی که اجرای آن از سال ۱۴۰۵ آغاز می‌شود، سنوات خدمت کارکنان دولت به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت. این تغییرات بسته به میزان سابقه فعلی کارکنان، فرمول‌های متفاوتی را شامل می‌شود.

سنوات بازنشستگی کارکنان دولت به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، بر اساس قانون جدید بازنشستگی که از سال ۱۴۰۵ اجرایی می‌شود، سنوات خدمت برای کارکنان دولت به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

کارکنان با ۲۲ تا ۲۸ سال سابقه: به ازای هر سال باقی‌مانده تا بازنشستگی، ۳ ماه به سنوات خدمت اضافه می‌شود.

کارکنان با ۱۷ تا ۲۲ سال سابقه: به ازای هر سال باقی‌مانده تا بازنشستگی، ۴ ماه افزایش سنوات خواهند داشت.

کارکنان با کمتر از ۱۷ سال سابقه: سقف سابقه بازنشستگی از ۳۰ سال به ۳۵ سال افزایش پیدا می‌کند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.