واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به سفر تاج به کانادا

خبرآنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 17:46
امیر عابدینی در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» درباره حواشی سفر مهدی تاج به کانادا صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر عابدینی، مدیرعامل سابق پرسپولیس و رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره سفر مهدی تاج به کانادا گفت: «ماجرای تاج هم قابل مدیریت بود. رئیس فدراسیون به هیچ عنوان نباید اینطور به آنجا می‌رفت و برمی‌گشت. رئیس فدراسیون کانادا باید به استقبال او می‌رفت. فوتبال یک هنجار زیبای اجتماعی است و تعاریف خودش را دارد. جواب تاج هم درست و اجتماعی نبود و جواب سیاسی داد. خود اینفانتینو هم عملا کار سیاسی می‌کند، گرچه فوتبال و سیاست نباید قاطی شود. تاج باید با دست پر می‌رفت. مگر می‌شود تاج برود و از CIP برگردد. مگر می‌شود پاسپورت او سیاسی نباشد؟ او یک مهره دیپلمات در ورزش است و وزارت امور خارجه از او مراقبت نکرد. این اتفاق هم ایراد ماست. بحث من تاج نیست، بحث رئیس فدراسیون فوتبال ایران است.»

برای خواندن مشروح این گفت‌وگو کلیک کنید.

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.