فرماندار بوشهر: عملکرد جایگاه‌های سوخت نظارت شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 18:18
بوشهر- فرماندار بوشهر خواستار مدیریت و نظارت پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر دوشنبه بازدید میدانی از جایگاه‌های توزیع سوخت و پمپ بنزین سطح شهر بوشهر ضمن تأکید بر ضرورت پیگیری مطالبات مردمی در خصوص توزیع عادلانه‌ی بنزین، اظهار کرد: شرکت پخش فراورده های نفتی با برنامه ریزی منظم و شبانه روزی خدمت رسانی به مردم در جایگاه های سوخت بوشهر را رصد و پایش کند.

وی با تأکید بر تداوم نظارت‌ها افزود: نظارت‌ها بر عملکرد جایگاه‌های سوخت در بوشهر با جدیت ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلف که موجب ایجاد نارضایتی عمومی شود برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

فرماندار بوشهر با بیان تداوم برخوردهای قانونی با متخلفان، تصریح کرد: سرکشی از جایگاه‌های بنزین در بوشهر بررسی میزان سوخت ذخیره‌شده در انبارها و نظارت بر تداوم ارائه خدمات به مردم به‌صورت مستمر در حال انجام است.

وی در پایان بیان کرد: در شرایط خاص کشور استمرار بدون وقفه خدمت‌رسانی به مردم امری ارزشمند و شایسته تحسین است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.