توده گردوخاک عراقی وارد خوزستان می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:17
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: توده گردوخاک عراقی از اواخر امشب وارد استان شده و باعث کاهش دید و افت کیفیت هوا می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی شماره ۳ مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ صادر شده، توده گردوخاک عراقی از اواخر امشب دوشنبه وارد مناطق شمالی استان خواهد شد.

وی افزود: این پدیده از صبح فردا سه‌شنبه سایر مناطق خوزستان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و تا اواخر وقت فردا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: ورود این توده گردوخاک سبب کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا در بخش‌هایی از استان خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.