حماس: اسرائیل دزدی دریایی را عادی کرده است

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:27
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: کابینه بنیامین نتانیاهو دزدی دریایی از قایق‌های مسالمت‌آمیز در دل دریا را به امری عادی تبدیل کرده است.

حماس: اسرائیل دزدی دریایی را عادی کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «باسم نعیم» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای گفت: کابینه بنیامین نتانیاهو توانسته است موضع بین‌المللی را مهار و دزدی دریایی از قایق‌های غیرنظامی در دل دریا را به امری عادی بدل کند.

باسم نعیم تأکید کرد: جامعه جهانی هیچ واکنش واقعی برای متوقف کردن این «عربده‌کشی» و پایان دادن به این «دولت سرکش» نشان نداده است.

این ناوگان، پنجشنبه گذشته، با مشارکت ۵۴ کشتی از شهر مارماریس ترکیه، مشرف به دریای مدیترانه، به راه افتاد. هدف این تلاش جدید، شکستن محاصره رژیم صهیونیستی بر غزه است.

همچنین «ژان لوک ملانشون» رهبر حزب چپ‌گرای «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» توقیف کشتی‌های «ناوگان جهانی صمود» توسط ارتش رژیم صهیونیستی را دزدی دریایی تحت رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم توصیف کرد.

وی همچنین حمایت کامل خود را از فعالان حاضر در این ناوگان اعلام کرد و ارتش رژیم صهیونیستی را غیراخلاقی‌ترین ارتش جهان توصیف کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.