اگر فرد اشتباهی جانشین من شود، برای آمریکا فاجعه خواهد بود

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:33
رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، گفت اگر پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش «فرد اشتباهی» قدرت را به دست بگیرد، این موضوع برای ایالات متحده فاجعه‌بار خواهد بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ترامپ در گفت‌وگو با نشریه «Fortune» در پاسخ به پرسشی درباره احتمال رئیس‌جمهور شدن «جی‌.دی ونس» معاون رئیس‌جمهور یا «مارکو روبیو» وزیر خارجه آمریکا گفت: «هر کسی که این (سمت) را به دست بگیرد، بسیار مهم خواهد بود و اگر فرد اشتباهی انتخاب شود: فاجعه.»

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» ترامپ پیش‌تر بارها گفته بود که جی‌.دی ونس را گزینه‌ای جدی برای جانشینی خود در انتخابات ۲۰۲۸ می‌داند و همچنین از مارکو روبیو به‌عنوان گزینه احتمالی معاونت او نام برده بود.

روبیو نیز سال گذشته، ونس را «نامزدی عالی» برای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۸ توصیف کرده بود.

با این حال، برخی رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که اختلاف‌نظرها در تیم ترامپ درباره سیاست ایران باعث شکل‌گیری دو جناح در حمایت از ونس و روبیو شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.