آتشِ عمدی در کانکس دولتی سمنان؛ آتش افروز دستگیر شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 19:33
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی یک کانکس دولتی در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد و گفت: انگیزه متهم از آتش زدن، همچنان در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب غروب دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به وقوع یک مورد حریق کانکس روز ۲۷ اردیبهشت در سمنان، ادامه داد: با حضور آتش نشانی حریق مهار و علت این آتش سوزی در دست بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این کانکس در محدوده مسکن مهر قرار داشت، افزود: با همکاری آتش نشانی سمنان موضوع مورد پیگیری همه جانبه واقع شد.

فرمانده انتظامی سمنان ادامه داد: با تحقیقات پلیسی کمتر از ۱۲ ساعت هویت عامل اصلی ایجاد این حریق مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

عرب از اقرار متهم به ایجاد این آتش سوزی عمدی خبر داد و تصریح کرد: هفت فقره سرقت دینام کولر نیز در کارنامه این سارق ثبت شده بود.

وی اظهار داشت: پرونده متهم تشکیل و به مراجع قضایی شهر سمنان برای ادامه روند قانونی معرفی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.